مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 11:352020-08-12سياسي

پروتکل های بهداشتی تدوین شده برای مراسم ماه محرم نقشه راه است


مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری خراسان جنوبی گفت: دستورالعمل ها و پروتکل های تدوین شده برای برگزاری مراسم محرم بر اساس توصیه های رهبر معظم انقلاب نقشه راه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا دبیری ظهر چهارشنبه در ستاد عملیات محرم 1442 اظهار کرد: امیدواریم با همکاری، هم افزایی و تدبیر به تکلیف دینی خود در راستای حفظ سلامت مردم و برگزاری عزاداری سید الشهدا (ع) عمل کنیم.

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تأثیر منفی ویروس کرونا بر مناسبات اجتماعی و مناسک دینی بر هیچکس پوشیده نیست، بیان کرد: ما در ظاهر با دو امر متضاد رو به رو هستیم چون از طرفی مناسک های دینی در اجتماع عظمت می یابد و از طرف دیگر در راستای پیشگیری از ویروس کرونا باید از تجمع پرهیز کرد.

دبیری ادامه داد: باید در عزاداری و مناسک دینی الزام به رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی روز عید قربان بر این موضوع تأکید کردند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در برگزاری مراسم ماه محرم، محور را دستورات ستاد ملی کرونا دانسته اند، گفت: ما از ابتدای شیوع کرونا مناسک دینی متعددی را پشت سر گذاشتیم که نمونه موفق آن مربوط به شب های قدر ماه مبارک رمضان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل های بهداشتی تدوین شده برای مراسم ماه محرم نقشه راه است

پروتکل های بهداشتی تدوین شده برای مراسم ماه محرم نقشه راه است