مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 15:402020-08-12اقتصادي

160 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ایستگاه های پمپاژ پلدختر لازم است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: 160 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ایستگاه های پمپاژ آسیب دیده از سیل چم مهر، واشیان و چم حیدر شهرستان پلدختر لازم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر داریوش حسن نژاد روز چهارشنبه در جلسه شورای حفاظت شهرستان پلدختر اظهار داشت: ایستگاه پمپاز روستای چم مهرکه قبل از سیل آماده افتتاح و بهره برداری بود در جریان وقوع سیل فروردین ماه سال 1398 از بین رفت و اما شبکه این پروژه موجود است که برای احداث مجدد آن 17 میلیارد و 400 میلیون تومان با پیمانکار قرارداد منعقد شده است.

وی افزود: 980 میلیون تومان برای تعمیر پمپ ها، الکترو موتورها و تابلوهای برق این پروژه با پیمانکار ذی صلاح قرارداد شده و تا پایان خردادماه این تعمیرات به اتمام رسیده و ادوات به پیمانکار جدید تحویل داده می شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: این پروژه با آماده کردن 80 درصد زیر ساخت سوله، خرید کابل های برق و یکسری تجهیزات دیگر 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به دلیل مستقر نشدن در محل به چشم نمی آید و با نصب سوله در شهریور ماه محل مستقر می شود.

وی افزود: پروژه ایستگاه پمپاژ چم مهر به 30 میلیارد تومان هزینه نیاز دارد و برای احداث شبکه فرعی یک میلیارد و 300 میلیون تومان با پیمانکار قرارداد منعقد شده و 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ایستگاه های پمپاژ پلدختر لازم است

160 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ایستگاه های پمپاژ پلدختر لازم است