مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 16:052020-08-12بين الملل

بیشتر اسکاتلندی استقلال از انگلیس را تأیید می کنند


53درصد از مردم اسکاتلند در صورت برگزاری همه پرسی رای به استقلال از انگلیس می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از رویترز، بر اساس یک نظرسنجی اکثریت اسکاتلندی ها استقلال از انگلیس را تأیید می کنند.

بر اساس این نظرسنجی که توسط موسسه یوگو برای روزنامه تایمز انجام شد و امروز چهارشنبه منتشر شد 53 درصد از اسکاتلندی ها گفتند که اگر همه پرسی برگزار شود رای به استقلال اسکاتلند می دهند.

در نظر سنجی جدید تأیید کنندگان استقلال دو درصد بیش از نظرسنجی که ماه ژانویه انجام شد بودند و بالاترین میزان تأیید به شمار می رود که توسط موسسه یوگو ثبت کرده است.

این جدیدترین نظرسنجی است که اشاره به افزایش تأیید استقلال اسکاتلند دارد و دعوت ها به برگزاری همه پرسی درباره مساله استقلال از انگلیس را تقویت می کند آن هم پس از آن که 55 درصد از مردم اسکاتلندی در مقابل 45 درصد در همه پرسی سال 2014 استقلال را رد کردند.

حزب ملی گرای اسکاتلند که اداره اسکاتلند را بر عهده دارد اصرار می کند که حق دارد همه پرسی دیگری را برگزار کند لیکن بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس می گوید همه پرسی سال 2014 سرنوشت ساز بود و باید به آن احترام گذاشت.

همچنین این نظرسنجی نشان داد که حزب ملی گرای اسکاتلند در انتخابات عمومی آینده به پیروزی قاطع و بی سابقه ای دست خواهد یافت؛ امری که منجر به رویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر اسکاتلندی استقلال از انگلیس را تأیید می کنند

بیشتر اسکاتلندی استقلال از انگلیس را تأیید می کنند