مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 16:152020-08-12سياسي

محرمی باشکوه با رعایت پروتکل بهداشتی/ هیات مذهبی پیشگام تبعیت ازستاد کرونا


رییس شورای هیات مذهبی گچساران گفت: و امروز باید در کنار هم و با همدلی به دنبال ایجاد بستری باشیم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی محرمی باشکوه را داشته باشیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، اولین نشست کارگروه برگزاری مراسمات عزاداری ایام ماه محرم با ریاست معاون فرماندار و دیگر اعضای این ستاد در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست علی مراد کاظم پور اظهار کرد: با برحسب دستور مقام معظم رهبری ستاد هماهنگی ملی محرم تشکیل شد و بر حسب  آن تکالیف ستاد ملی آمده است که اگر هیئتی ها  پروتکل را رعایت نکنند یارانه آنها قطع می شود و این درحالی است که هیئت متعلق به مردم است و تاکنون هیچ کمکی از سوی نهادهای دولتی به هیئت ها نشده است.

وی ادامه داد: این سند افتخار هیئت های مذهبی است که مردمی هستند چنانکه مقام معظم رهبری می فرمایند هیئت های مذهبی دارای چند ویژگی هستند که آنها را از سایر تشکل هاو جمع ها جدا می سازد.

 رییس شورای هیات مذهبی گچساران افزود: به فرموده مقام معظم رهبری اولین ویژگی هیئت ها این است که توسط مردمی که علاقه مند  به اسلام و ائمه طاهین هستند اداره می شوند و بر محور عشق به ائمه تشکیل شدند  و ویژگی دوم این است که هزینه های این هیئت ها توسط خود مردم تأمین می شود و نه دستگاه های دولتی و حکومتی و ویژگی سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرمی باشکوه با رعایت پروتکل بهداشتی/ هیات مذهبی پیشگام تبعیت ازستاد کرونا

محرمی باشکوه با رعایت پروتکل بهداشتی/ هیات مذهبی پیشگام تبعیت ازستاد کرونا