مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 16:302020-08-12ورزشي

زلزله در سپاهان پس از جدایی ژنرال/ کومان هم از جمع زردپوشان خداحافظی کرد


دقایقی قبل ولادیمیر کومان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود خبر از جدا شدن از میان زردپوشان سپاهانی داد؛ وی با نوشتن جمله « خداحافظ طوفان زرد» جدایی خود از سپاهان را اعلام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، پس از بازی سپاهان برابر استقلال و دومین شکست زردپوشان برابر آبی پوشان اصفهانی، شوک خداحافظی ناگهانی امیرقلعه نویی اردوگاه زردپوشان اصفهان را غافل گیر کرد؛ البته دقایقی بعد این استعفا از سوی کادر مدیریتی سپاهان پذیرفته شد و قلعه نویی رسما از جمع زردپوشان جدا شد.

روز بعد و پس از استعفای امیر قلعه نویی ازتیم فوتبال سپاهان، تغییرات دیگری نیز در این تیم رقم خورد؛ سیدعلی پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان در گفت وگویی با پایگاه خبری این باشگاه ضمن تایید قبول شدن استعفای قلعه نویی گفت: همکاری باشگاه با آقایان سعید الهویی  دستیاران او نیز به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین رضایت نامه علی قربانی نیز صادر شد و از این لحظه همکاری ایشان با باشگاه سپاهان خاتمه یافت.

اما این پایان تغییرات ناگهانی در سپاهان نبود سیامک قلیچ خانی نیز از این تیم جدا شد؛ پس از اتمام همکاری سیامک قلیچ خانی با باشگاه سپاهان، حمید باقری مدیر روابط عمومی این باشگاه با حفظ سمت به عنوان مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپاهان معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله در سپاهان پس از جدایی ژنرال/ کومان هم از جمع زردپوشان خداحافظی کرد

زلزله در سپاهان پس از جدایی ژنرال/ کومان هم از جمع زردپوشان خداحافظی کرد