مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 17:252020-08-12اقتصادي

سهم دامغان از اعتبارات استانی سال جاری 300 میلیارد ریال است


فرماندار دامغان با اشاره به سهم 300 میلیارد ریالی این شهرستان از محل اعتبارات استانی در سال 99، گفت: این اعتبارات مربوط به کشاورزی، بنیاد مسکن و راهسازی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر مجد عصر چهارشنبه در آیین تقدیر و تجلیل از خبرنگاران فعال دامغان به میزبانی فرمانداری با اشاره به تخصیص 300 میلیارد و 444 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی در سال 99 به این شهرستان، ابراز کرد: بیشترین اعتبارات استانی سال 99 مربوط به بخش های کشاورزی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه سازی است.

وی با بیان اینکه این اعتبارات بین دستگاه های مذکور توزیع شده اند، افزود: سه درصد نفت، قانون توسعه متوازن، 27 درصد ارزش افزوده و طرح های روستایی در کنار اعتبارات خالص استانی، مجموع اعتبارات شهرستان را شامل می شوند که در کمیته برنامه ریزی بین دستگاه های اجرایی توزیع شده است.

ساخت 8 خانه بهداشت فرماندار دامغان با بیان اینکه اعتبارات سال 99 شامل 95.

5 درصد ملی و 4.

5 درصد از محل دیگر اعتبارات است، ابراز کرد: اعتبارات لازم برای دو بانده شدن کریدور شمال به جنوب، محور دامغان به معلمان و دامغان به دیباج تخصیص یافته است همچنین باید گفت در حال حاضر 320 میلیارد تومان اعتبار و از محل اعتبارات ملی در حوزه راه سازی شهرستان در دست اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم دامغان از اعتبارات استانی سال جاری 300 میلیارد ریال است

سهم دامغان از اعتبارات استانی سال جاری 300 میلیارد ریال است