مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 17:552020-08-12سياسي

بازسازی بناهای تاریخی دامغان در دستور کار است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به اولویت های اجرایی استانداری در قبال دامغان، گفت: بازسازی بناهای تاریخی شهرستان در دست پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری شامگاه چهارشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دامغان به میزبانی یکی از تالارهای پذیرایی این شهرستان ضمن اشاره به اولویت های مرتبط با این شهرستان، ابراز کرد: در هفته آینده جلساتی با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان درباره بازسازی بناهای تاریخی شهرستان دامغان مذاکره خواهد شد.

وی با بیان اینکه در نشستی با شرکت آب منطقه ای سمنان پیرامون اجرای طرح گردشگری در سد شهید شاهچراغی دامغان نیز جلساتی برگزار می شود، افزود: تنها راه برون رفت شهرداری ها از مشکلات اقتصادی، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است و دیگر شهرداری های استان با الگوبرداری از شهرداری دامغان در اجرای طرح های زیرساختی به فکر جذب سرمایه گذار باشند.

معاون استاندار سمنان بیان کرد: دستگاه های اجرایی استان در انجام طرح های عمرانی و زیرساختی با شهرداری دامغان همکاری داشته باشند همچنین باید گفت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای طرح های عمرانی از اقدام های مثبت در توسعه خدمات شهری است که شهرداری دامغان به خوبی برای جذب خیّر و سرمایه گذار در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی بناهای تاریخی دامغان در دستور کار است

بازسازی بناهای تاریخی دامغان در دستور کار است