مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 19:252020-08-12اقتصادي

فقط 10 درصد بذر برنج اصلاح شده خارج از استاندارد بود


معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران گفت: امسال 850 تن بذر اصلاح شده برنج در میان مزارع توزیع کردیم که از این میزان 10 تن خارج از استاندارد از آب درآمد که این رقم بسیار کوچک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، همه ما شنیدیم که مزد کارگر را قبل از اینکه عرقش خشک شود باید پرداخت اما امسال حکایت زحمات و مشقت های کشاورزان میاندورودی به گونه ای دیگری رقم خورد و به جای اینکه  از برداشت محصول  خود شاد باشند؛ برداشتی که ماه ها در انتظار به بار به بار نشستن آن در سرما و گرمای سوزان تابستان عرق ریختند سهم شان تنها نگرانی است.

درست در زمان که خوشه های طلایی به بار نشست شالیکاران میاندورود با مشکل جدیدی مواجه شدند و آن هم اینکه در مزارع شیرودی ارقام طارم سرکشیده و بذر قاطی به شالیکاران موجب شد تا این روزها به جای خوشحالی برای برداشت کشاورزان سردرگم و نگران باشند؛ چراکه ارقام طارم این روزها باید برداشت شود و ارقام شیرودی هنوز زمان برداشت آن فرا نرسیده است اگر بخواهند هر دو را با هم برداشت کنند باید قید طارم را بزنند.

  بلافاصله بعد از مشاهده این مشکل به اطلاع مسؤولان جهاد کشاورزی رسید و باتوجه به این شرایط در پی چاره بودند که در این زمینه بحث بازدید از مزارع در دستور کار قرار گرفت و کشاورزان منتظر تصمیم مسؤولان شدند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 10 درصد بذر برنج اصلاح شده خارج از استاندارد بود

فقط 10 درصد بذر برنج اصلاح شده خارج از استاندارد بود