مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 04:202020-08-13سياسي

انجام دقیق و کامل مطالعات تکمیلی امکان سنجی قطار شهری همدان


نایب رییس شورای شهر همدان با تاکید بر انجام دقیق مطالعات تکمیلی امکان سنجی توجیهی حمل ونقل ریلی شهر همدان با محوریت قطار شهری گفت: باید کار جامعی تحویل شهروندان همدان دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید بادامی نجات صبح پنج شنبه در صحن شورای شهر همدان که با محوریت بررسی مطالعات امکان سنجی توجیهی حمل ونقل ریلی شهر همدان برگزار شد، گفت: مردم باید نسبت به سیستم جدید حمل ونقل در شهر همدان آگاهی داشته باشند تا ضمن همکاری و همراهی، آن را مطالبه کنند.

وی خطاب به شهرداری درخواست کرد: این اقدام با قدرت و سرعت بیشتری پیگیری شود تا مطالعات به اتمام برسد.

؛ هرچند در صورت تأیید طرح قطار شهری همدان بر اساس مطالعات باید برای اجرای آن هم پیگیری مجدانه ای را شاهد باشیم تا در بازه زمانی مشخص، تعیین تکلیف و بهره برداری برسد تا شهر ضرر و زیان نبیند.

بادامی نجات بزرگترین نگرانی ها را بر محور بلاتکلیفی پروژه های نیمه کاره برشمرد و افزود: همدان در حوزه اتوبوسرانی به عنوان حمل ونقل عمومی، از ظرفیت های قانونی از جمله انتشار اوراق فروش مشارکت بهره مند شد که قطعاً این مهم در حوزه قطار شهری بالاتر خواهد بود.

کمک دولت برای احداث قطار شهری در شهر همدان نایب رییس شورای شهر همدان با اشاره به نحوه تأمین مالی و کمک دولت برای احداث قطار شهری در شهر همدان، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام دقیق و کامل مطالعات تکمیلی امکان سنجی قطار شهری همدان

انجام دقیق و کامل مطالعات تکمیلی امکان سنجی قطار شهری همدان