مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 05:302020-08-13سياسي

انتظار 700 هکتار از باغ های خرم دره برای اتصال به پایاب سد کینه ورس


رییس شورای اسلامی شهر خرم دره گفت: 700 هکتار از باغ های این شهرستان با زیرساخت های آماده در انتظار اتصال به پایاب سد کینه ورس هستند.

- ایسنا/زنجان رییس شورای اسلامی شهر خرم دره گفت: 700 هکتار از باغ های این شهرستان با زیرساخت های آماده در انتظار اتصال به پایاب سد کینه ورس هستند.

مرتضی صالحی نژاد صبح امروز (23 مردادماه) در جلسه بررسی مشکلات آب شرب خرم دره با اشاره به طرح فاضلاب شهری خرم دره، اظهار کرد: نزدیک به دو دهه از کلنگ زنی این پروژه می گذرد که با توجه به رشد شهرنشینی و جمعیت، با حل آن می توان بر رفاه حال شهروندان افزود.

وی چاه های شرب موجود در داخل شهر را به عنوان نقاط مهم و قابل توجه مطرح کرد و ادامه داد: چاه های تامین آب شربی که داخل شهر قرار دارد با تهدید نفوذ فاضلاب های شهری مواجه است که با نظارت و پایش مستمری که از سوی مسئولان مربوطه انجام می شود باید بر سلامت مردم همواره توجه بیشتری داشت.

صالحی نژاد با اشاره به نبود زیرساخت و تاسیسات آب و فاضلاب در فاز سه شهری خرم دره، گفت: از ملزومات گسترش و توسعه زمین های تفکیک شده فاز سه شهری که به تعداد 1400 قطعه واگذاری شده، وجود زیرساخت ها و تاسیسات مربوطه است.

همچنین وجود اختلاف بین برخی ارگان ها در تسریع روند این امور تاثیر گذاشته که این امر نیازمند مرتفع سازی این موارد برای توسعه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار 700 هکتار از باغ های خرم دره برای اتصال به پایاب سد کینه ورس

انتظار 700 هکتار از باغ های خرم دره برای اتصال به پایاب سد کینه ورس