مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 05:452020-08-13ورزشي

همراهی مجلس در بکارگیری ایده های نوظهور در عرصه الکترونیکی


هیات رییسه مجلس یازدهم بر لزوم تمرکز زدایی برای پیشبرد طرح های توسعه در کشور تاکید کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی با بسترسازی برای توسعه فناوری های ارتباطی و دیجیتال سازی بیشتر امور اداری، - ایسنا/مازندران هیات رییسه مجلس یازدهم بر لزوم تمرکز زدایی برای پیشبرد طرح های توسعه در کشور تاکید کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی با بسترسازی برای توسعه فناوری های ارتباطی و دیجیتال سازی بیشتر امور اداری، راه گسترش و بکارگیری ایده های نوظهور در عرصه الکترونیکی را هموار خواهد کرد.

علی کریمی فیروزجایی در گفت وگو با ایسنا گفت: با تمرکز زدایی و تسهیل گردش امور اجرایی در وزارتخانه ها، روند توسعه در کشور با شتاب همراه می شود.

وی تمرکز اختیارات در پایتخت را در شرایط کنونی که وضعیت کرونا نگران کننده است، موجب انباشت مشکلات دانست و افزود: همه وزارتخانه ها و سازمانهای فرابخشی و مستقل باید در راستای چابک سازی امور، اختیارات خود را به استانها واگذار کنند.

نماینده مردم بابل تنیدگی و پیچیدگی ساختار اداری کشور را ناشی از ضعف مشهود سیستم اداری عنوان و تصریح کرد: قواعد اداری بلااثر و بوروکراسی فزآینده به فربهی و ناکارآمدی سیستم اداری کشور منجر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی مجلس در بکارگیری ایده های نوظهور در عرصه الکترونیکی

همراهی مجلس در بکارگیری ایده های نوظهور در عرصه الکترونیکی