مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-13اجتماعي

تأکید بر نگهداری و نگهداشت تجهیزات شناوری مرزبانی


فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر نهادینه کردن مولفه نگهداشت در بین کارکنان، گفت: پیشبرد اهداف سازمانی باید تداوم و ارتقاء داشته باشد تا موفقیت در مجموعه حاصل شود.

- فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر نهادینه کردن مولفه نگهداشت در بین کارکنان، گفت: پیشبرد اهداف سازمانی باید تداوم و ارتقاء داشته باشد تا موفقیت در مجموعه حاصل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمدعلی گودرزی در بازدید از مرکز تجهیزات و تعمیرات شناوری شمال کشور در مازندران، با تأکید بر نگهداری و نگهداشت تجهیزات شناوری مرزبانی گفت: با توجه به رشد صنایع تعمیرات و نگهداری، کنترل و مدیریت آسان بر اموال سازمانی و شناوری یک نیاز مهم و ضروری است.

وی افزود: نگهداری و تعمیرات صحیح می تواند در صرفه جویی هزینه های سازمانی موثر باشد و این مهم باید در کارکنان به عنوان یک مؤلفه علمی و نگهداری، نهادینه شود.

فرمانده مرزبانی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استان مازندران، مرکز آموزش علوم دریایی و معین برای استان های جنوبی کشور است، تاکید کرد: مرزبانان بایستی در شنا کردن مهارت کافی داشته باشند تا هنگام حضور در مرزهای آبی جنوب کشور به جهت عملیاتی بودن این استان ها، شاهد عدم توانایی در شنا کردن در مأموریت های آبی نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر نگهداری و نگهداشت تجهیزات شناوری مرزبانی

تأکید بر نگهداری و نگهداشت تجهیزات شناوری مرزبانی