مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 08:102020-08-13سياسي

باید مدیران نالایق از صحنه مدیریت حذف شوند


مردم با پاسکاری در ادارات گرفتار شده اند، بسیاری از مدیران که جواب سربالا می دهند انقلاب را دوست نداشته و لیاقت مدیریت ندارند و باید از صحنه مدیریت حذف شوند.

- ایسنا/همدان رییس دیوان عالی کشور گفت: مردم با پاسکاری در ادارات گرفتار شده اند، بسیاری از مدیران که جواب سربالا می دهند انقلاب را دوست نداشته و لیاقت مدیریت ندارند و باید از صحنه مدیریت حذف شوند.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد مرتضوی مقدم پنجشنبه 23 مردادماه در آیین رونمایی از اسامی ساختمان ها و سالن های دادگستری همدان مزین به نام شهدای والامقام، تبیین کرد: شهدا دین خود را به اسلام ادا کردند و جمهوری اسلامی را تحویل ما دادند و الان وظیفه سنگینی بر دوش ما است.

وی با بیان اینکه شهدا دین خود را به اسلام ادا کردند و در دستگاه قضا وظیفه سنگین اجرای حق و عدالت به عهده ما است، ادامه داد: در دستگاه قضا وظیفه سنگین اجرای حق و عدالت به عهده ما است و اگر توانستیم حق را اجرا کنیم موفق هستیم و راه شهدا را رفته ایم.

مرتضوی مقدم با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در دست ما امانت است، خاطرنشان کرد: عده ای شعارهای اسلامی می دهند اما راه شهدا را نمی روند.

اگر می خواهیم نظام را برای ظهور امام زمان(عج) مناسب کنیم باید راه شهدا را برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید مدیران نالایق از صحنه مدیریت حذف شوند

باید مدیران نالایق از صحنه مدیریت حذف شوند