مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 12:052020-08-13سياسي

تلفات جاده ای در شمال استان اردبیل نگران کننده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: وضعیت تلفات رانندگی و تصادفات در محورهای شمالی استان اردبیل اسباب نگرانی و تاسف را به وجود آورده است.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: وضعیت تلفات رانندگی و تصادفات در محورهای شمالی استان اردبیل اسباب نگرانی و تاسف را به وجود آورده است.

حجت الاسلام سیدحسن عاملی در دیدار با فرمانده پلیس راه و پاسگاه های استان اردبیل اظهار کرد: در محور مشگین شهر به سمت پارس آباد بیشترین تصادفات و تلفات جاده ای اتفاق می افتد که ضروری است پلیس راه استان با همکاری نهادهای فرهنگی به ارتقای ایمنی راه ها و توصیه به رانندگان برای ترددهای ایمن اهتمامی جدی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن راهکارهای پیشگیرانه و تلاش برای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای ضرورت دارد نسبت به ارتقای فرهنگ رانندگی اقدام شده و دغدغه ها و نگرانی های خانواده ها و صاحبان خودروهای سبک و سنگین را برطرف کنیم.

امام جمعه اردبیل گفت: البته در این برنامه ریزی ها باید از ظرفیت رسانه ها و صاحبان تریبون همچننین ائمه جمعه برای هشدار و آگاهی دهی به مردم در ترددهای ایمن و حفظ قوانین و مقررات استفاده کنیم تا خطرات و آسیب ها در این زمینه به حداقل برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفات جاده ای در شمال استان اردبیل نگران کننده است

تلفات جاده ای در شمال استان اردبیل نگران کننده است