مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 12:052020-08-13اقتصادي

افزایش 10 درصدی مصرف آب در شهرهای چهارمحال و بختیاری


معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای تأمین آب شرب در شهرهای استان با هیچ مشکلی روبه رو نیستیم و تنها ممکن است در روزهای تعطیل و پیک مصرف شاهد افت فشار آب باشیم، - مسعود ترابیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه برای تأمین آب شرب در شهرهای استان با هیچ مشکلی روبه رو نیستیم و ممکن است در روزهای تعطیل و پیک مصرف شاهد افت فشار آب باشیم، گفت: در سه ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش مصرف در شهرها داریم.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه با توجه به منابع آبی در نظرگرفته شده در شهرهای بروجن، فرادنبه و فرخشهر آب رسانی مناسب و مدیریت فشار انجام شده هرچند که در آینده نیازمند تأمین منابع جدید است، ادامه داد: امسال در شهر سفیددشت باید منابع آبی جدید تعریف شود و این اقدام در دست انجام است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 750 روستا در کل چهارمحال و بختیاری داریم که شامل روستاهای بالای 20 خانوار و زیر 20 خانوار است، عنوان کرد: تأمین آب روستاهای بالای 20 خانوار در تعهد شرکت آب و فاضلاب استان است.

ترابیان با بیان اینکه از 750 روستای استان 612 روستا تحت پوشش شبکه آبرسانی هستند و از بین 612 روستا 505 روستا تحت پوشش صدور قبض است، گفت: در کل استان به 4


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی مصرف آب در شهرهای چهارمحال و بختیاری

افزایش 10 درصدی مصرف آب در شهرهای چهارمحال و بختیاری