مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 15:552020-08-13سياسي

آمادگی حوزه هنری برای برگزاری نشست های با محور توسعه فرهنگی


آمادگی برگزاری نشست های علمی و منطقه ای با حضور کارشناسان و اساتید در راستای تحقق توسعه فرهنگی و بررسی مسائل استان را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد کرم اللهی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی با اعضای انجمن جامعه شناسی لرستان با اشاره به لزوم توجه به مباحث جامعه شناسی و ضرورت توجه به آن در تقویت زیرساخت های فرهنگی و هنری اظهار داشت: نیاز است در این عرصه آسیب شناسی لازم به عمل آمده و متناسب با نیازهای موجود برنامه ریزی مناسب انجام شود.

وی افزود: ضروری است با دیدگاه های کارشناسی، اولویت بندی دقیقی از مسائل و آسیب های اجتماعی و فرهنگی استان صورت گرفته و با هدف کاهش این مسائل طرح هایی از سوی نهادهای علمی و بخصوص انجمن جامعه شناسی ارائه شود.

مدیرکل حوزه هنری لرستان ارائه درک صحیح از پدیده ها و مسائل اجتماعی استان و شناخت ابعاد و ویژگی های آنها، اصلاح و تغییر نگرش ها و شناسایی ظرفیت ها و فرصت های فرهنگی استان را از جمله مهمترین مسائل مورد توجه ذکر کرد.

کرم اللهی تصریح کرد: حوزه هنری آمادگی دارد نشست های علمی و منطقه ای با حضور کارشناسان و اساتید در راستای تحقق توسعه فرهنگی و بررسی مسائل و مشکلات و معضلات استان برگزار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی حوزه هنری برای برگزاری نشست های با محور توسعه فرهنگی

آمادگی حوزه هنری برای برگزاری نشست های با محور توسعه فرهنگی