مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 17:202020-08-13بين الملل

کوشنر: اگر ایران گفت وگو بخواهد، ترامپ اهل توافق است


داماد و مشاور رییس جمهور آمریکا که دولت کشورش به دلیل شکست سیاست هایش در قبال ایران مورد انتقاد قرار گرفته مدعی شد که دونالد ترامپ «اهل توافق» است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جارد کوشنر ، داماد و مشاور دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا در یک نشست خبری روز پنجشنبه گفته چنانچه ایران بخواهد گفت وگو کند، ترامپ اهل توافق است.

کوشنر که در یک کنفرانس خبری حضور داشت گفت: اگر ایران گفت وگو بخواهد، ترامپ اهل توافق است.

کوشنر که از طرف دولت ترامپ مأ مور پیشبرد طرحی موسوم به معامله قرن برای ایجاد سازش میان طرف های فلسطینی و رژیم صهیونیستی شده بود این اظهارات را بعد از توافق تل آویو و ابوظبی برای عادی سازی روابط مطرح کرد.

دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا ساعتی پیش در بیانیه ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی و امارات به توافقی برای عادی سازی کامل روابط دست پیدا کرده اند.

محمد بن زاید ، ولی عهد ابوظبی بعد از اعلام این خبر مدعی شد که در تماس تلفنی با رییس جمهور آمریکا دونالد ترامپ و نخست وزیر اسراییل بنیامین نتانیاهو، توافق شد که [طرح] الحاق (اشغال) اراضی فلسطین متوقف شود .

با وجود این در متن بیانیه آمده که رژیم صهیونیستی  اعلام حاکمیت بر مناطق اعلام شده در چشم انداز صلح رییس جمهور ترامپ را تعلیق کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوشنر: اگر ایران گفت وگو بخواهد، ترامپ اهل توافق است

کوشنر: اگر ایران گفت وگو بخواهد، ترامپ اهل توافق است