مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 18:152020-08-13سياسي

فشار و عربده های دشمن عامل پیروزی بزرگ مجاهدان است


سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء عراق، گفت: افزایش فشار و عربده های دشمن عامل پیروزی بزرگ مجاهدان است و این از حملات سنگین دشمن به محور مقاومت مشخص است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، نصر الشمری امشب در اولین همایش بین المللی لشکر فاطمیون افغانستان که در صحن امام حسن مجتبی(ع) حرم مطهر به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: بر برادران و مجاهدان سلام عرض می کنم؛ مجاهدانی که در راه حضرت سیدالشهدا(ع) قدم برمی دارند؛ سلام و درود بر شما لشکر فاطمیون از کشور مقاومت و از کشور امیرالمومنین(ع).

سلام بر کشوری که با حضور اهل بیت(ع) شرافت پیدا کرد.

سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء عراق خاطرنشان کرد: از طرف برادران شما در عراق در کنارتان هستم؛ شما را مجاهدانی بایقین و دارای بصیرتی راسخ یافتم و شجاعت شما غیرقابل انکار است.

در این فرصت از سوی تمام گروه های اسلامی و مقاومت عراق از شما تقدیر می کنم، زیرا خون های گرانقدری در این راه تقدیم کردید و شجاعتی حیدری نشان دادید.

وی با اشاره به اینکه پرچم مقاومت برافراشته و مستحکم است، بیان کرد: مسیر دنبال می شود زیرا فرماندهان شهید و پرافتخار اسلام همچون حاج مسائل زیادی را نشان داد؛ نیروهای آمریکایی بخشی از این انتقام سخت را هر روز توسط برادران عراقی شما شاهد هستند؛ برادران شما تکبر آمریکا را به حقارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار و عربده های دشمن عامل پیروزی بزرگ مجاهدان است

فشار و عربده های دشمن عامل پیروزی بزرگ مجاهدان است