مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 18:552020-08-13سياسي

آغاز به کار آزمایشی نخستین نیروگاه زباله سوز شمال کشور در نوشهر


معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اکنون در نیروگاه زباله سوز نوشهر تقریباً به یک آزمایشی در این مسیر رسیدیم و موفقیت آمیز بود و در شمال ایران به ویژه در حوزه پسماندها نیازمند به پاک سازی مستمر محیط زیست بدون آسیب زدن به آن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، محمدباقر نوبخت پنج شنبه شب در سفر به این شهرستان و بازدید از پروژه در حال فعالیت نیروگاه زباله سوز نوشهر اظهار کرد: پسماندها یکی از معضلات بزرگی که در مازندران و استان های شمالی وجود داشت و باعث آلایندگی محیطی زیست و رنجش مردم بود.

وی با بیان اینکه در شمال ایران با توجه به وضعیت اقلیمی موضوع پسماند بسیار آلوده کننده محیط زیست بود، افزود: امروز آرزوی مردم نوشهر برآورده شد که نیروگاه زباله سوز نوشهر، پسماندها و زباله های استان مازندران و منطقه را جمع آوری و با یک فرایند دانش بنیان تبدیل به برق و آب کشاورزی می کند.

معاون رییس جمهور یادآور شد: البته بخش هایی از این نیروگاه نیاز به تکمیل شدن دارد و ظرف روزهای نیازمندی های دیگراین نیروگاه را هم اجرایی خواهد شد.

وی عنوان کرد: موضوعاتی پیرامون چگونگی فروش برق و آب کشاورزی تولیدی از این نیروگاه وجود دارد که سازمان برنامه و بودجه به نیابت از دولت برطرف می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار آزمایشی نخستین نیروگاه زباله سوز شمال کشور در نوشهر

آغاز به کار آزمایشی نخستین نیروگاه زباله سوز شمال کشور در نوشهر