مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 19:152020-08-13سياسي

نابودی کامل اسراییل و اخراج آمریکا از منطقه هدف مشترک جبهه مقاومت


سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء عراق با بیان اینکه هدف ما و شما نابودی استکبار و مستکبران است، گفت: هدف ما نابودی کامل اسراییل و اخراج آمریکا و متحدانش از منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نصر الشمری امشب در اولین همایش بین المللی لشکر فاطمیون افغانستان که در صحن امام حسن مجتبی (ع) حرم مطهر به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: رزمندگان فاطمیون مجاهدانی با یقین و دارای بصیرتی راسخ هستند و شجاعت آن ها غیرقابل انکار است، از همین رو در این فرصت از سوی تمام گروه های اسلامی و مقاومت عراق از آن ها تقدیر می کنم، زیرا خون های گرانقدری در این راه تقدیم شده و شجاعتی حیدری نشان داده شده است،.

سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء عراق بیان کرد: پرچم مقاومت برافراشته و مستحکم است و این مسیر دنبال می شود، زیرا فرماندهان شهید و پرافتخار اسلام همچون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی آن را دنبال کردند و این انتهای راه نیست و نهایت این راه پیروزی است.

به تمامی اهداف می رسیم و البته هیچ هدفی بالاتر از تشکیل دولت صاحب الزمان نیست.

وی خطاب به لشکر فاطمیون اظهار کرد: ای مجاهدان صبور ما به شما افتخار می کنیم و در مسیری که شما بودید ما در کنار شما بودیم و احساس می کنیم با شما یکی هستیم و فاصله ای با شما نداریم و هدف ما و شما یعنی نابودی استکبار و مستکبران است، هدف امرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابودی کامل اسراییل و اخراج آمریکا از منطقه هدف مشترک جبهه مقاومت

نابودی کامل اسراییل و اخراج آمریکا از منطقه هدف مشترک جبهه مقاومت