مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 21:052020-08-13سياسي

از شایعه تا واقعیت فک خزری در ساحل آزار فک خزری


رییس محیط زیست دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: فیلمی در ارتباط با آزار فک خزری در دریای مازندران منتشر شد که پس از پیگیری ها مشخص شد که این فرد ناجی غریق منطقه بوده و با این تصور که این فک آسیب دیده تلاش می کرد این حیوان را برای مداوا به سمت ساحل هدایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، فیلمی در ارتباط با آزار فک خزری در دریای مازندران منتشر شد که این موضوع بازتاب و بازخوردهایی بسیاری به همراه داشت.

در این فیلم فردی در ساحل به زور تلاش می کرد که فک خزری را به ساحل بکشاند و حتی مردم اطراف نیز تلاش می کردند وی را از این کار منصرف کنند.

در پیگیری این ماجرا کامران نصیر احمدی رییس محیط زیست دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اظهار کرد: به محض اطلاع از این فیلم این موضوع را پیگیری کردم که پس از پیگیری ها مشخص شد که این فرد ناجی غریق منطقه شرق مازندران بوده و با این تصور که این فک آسیب دیده تلاش می کرد این حیوان را برای مداوا به سمت ساحل هدایت کند.

وی افزود: بعد از ادامه پیگیری ها متوجه شدیم که به این فک خزری آسیبی وارد نشده است.

رییس محیط زیست دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران  اضافه کرد: در ادامه پیگیری ها نیز فیلم رهاسازی این گونه نادر خزری هم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شایعه تا واقعیت فک خزری در ساحل آزار فک خزری

از شایعه تا واقعیت فک خزری در ساحل آزار فک خزری