مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 01:452020-08-13اقتصادي

رفع تصرف 116 میلیارد ریالی از اراضی ملی زنجان


فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از رفع تصرف دو قطعه زمین به ارزش 116 میلیارد ریال از اراضی ملی خبر داد.

- اسماعیل تیموری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: رفع تصرف از اراضی ملی در استان زنجان به صورت جدی توسط یگان حفاظت انجام می شود.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین، مسکن و نیروی انتظامی یک زمین به ارزش 85 میلیارد ریال را رفع تصرف کرده است، عنوان کرد: این زمین به مساحت 280 هزار متر مربع از اراضی ملی بوده است.

 وی با بیان اینکه این زمین از سال 1395 به تصرف در آمده بود، تصریح کرد: با طرح دعوی و شکایت در محاکم قضایی توسط واحد حقوقی اداره راه و شهرسازی و پیگیری ها رای خلع ید و رفع تصرف صادر شد.

تیموری با اشاره به اینکه در موردی دیگر زمینی به مساحت 6 هزار و 184 متر مربع زمین تصرف شده بود، بیان کرد: ارزش این زمین نیز 31 میلیارد ریال خلع ید شد.

 فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه این زمینه در پلاک ثبتی 38/102 در پونک شهر زنجان قرار داشت، اضافه کرد: هرگونه ساخت و ساز بدون مجوز، دخل و تصرف، تعرض و تجاوز بر اراضی دولتی جرم است و برابر قانون اقدام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 116 میلیارد ریالی از اراضی ملی زنجان

رفع تصرف 116 میلیارد ریالی از اراضی ملی زنجان