مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 03:052020-08-13پزشكي

راهکارهایی برای مقابله با چاقی کودکان در روزهای کرونایی


نباید به دنبال یک نسخه واحد برای رسیدن تمام کودکان به وزن سالم باشیم؛ در واقع دامنه وزن مناسب برای کودکان بستگی به قد جنسیت و سن آنها دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، کاهش تحرک بدنی، تغییر سبک زندگی و مصرف فست فودها در دنیای امروز موجب شده تا شاهد نگرانی جدی چاقی در میان مردم باشیم که این موضوع سلامتی بسیاری از افراد را تحت تاثیر قرار داده است.

مازندران در میان استان ها رتبه نخست چاقی را دارا است و همین موضوع موجب نگرانی های بسیاری ازجمله برای نسل آینده باوجود زندگی ماشینی شده است.

این روزها که شرایط کرونا یی است و بسیاری از افراد از جمله کودکان مجبور هستند در قرنطینه خانگی ماندند نگرانی ها را تشدید کرده است که در این زمینه سمیه صمدی کارشناس تغذیه و رژیم درمانی در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: انتخاب های غذایی روزانه بر روی سلامتی کودک اثر دارد.

  وی با بیان اینکه تغذیه مناسب بخش مهمی از ایجاد سبک زندگی سالم برای کودک است، افزود: این موضوع همراه با فعالیت بدنی و رژیم غذایی می تواند به کودک در رسیدن و حفظ وزن سالم و کاهش خطر ابتلا به بیماری ها و داشتن سلامت عمومی کمک کند.

این کارشناس تغذیه و رژیم درمانی با اشاره به اینکه به یاد داشته باشیم که در کودکان حتی با وزن سالم، رژیم غذایی ناسالم می تواند با خطرات عمده سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهایی برای مقابله با چاقی کودکان در روزهای کرونایی

راهکارهایی برای مقابله با چاقی کودکان در روزهای کرونایی