مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 03:352020-08-14اجتماعي

نگهداری از 55 کودک بی سرپرست و بدسرپرست در زنجان


بهزیستی استان دارای پنج مرکز شبانه روزی نگهداری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست است و در حال حاضر از 55 کودک در مراکز خود نگهداری می کند.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از تبعات منفی مراقبت غیر قانونی کودکان خبر داد و اظهار کرد: رواج فرزندپذیری غیر قانونی ( از طریق واسطه ها یا خانواده کودک ) منجر به رواج جرائمی چون خرید و فروش کودک، اخاذی، جعل اوراق هویتی، سفارش نوزاد و سوءاستفاده از زنان آسیب دیده، تضییع حقوق خانواده های واجد شرایط در لیست انتظار فرزندپذیری از بهزیستی می شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: بهزیستی استان دارای پنج مرکز شبانه روزی نگهداری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست است و در حال حاضر از 55 کودک در مراکز خود نگهداری می کند.

وی تصریح کرد: این کودکان و نوجوانان از گروه سنی صفر تا 6 سالگی در شیرخوارگاه شهید بقا ثمین تاب نگهداری می شوند و در پایان 6 سالگی به سایر خانه های کودک و نوجوان انتقال می یابند.

​مدیر کل بهزیستی استان زنجان افزود: متقاضیانی که از طریق قانونی سرپرستی کودک زیر سه سال را بر عهده گیرند از مزایای حمایتی حق اولاد و مرخصی دوره مراقبت ( معادل مرخصی دوره زایمان ) بهره مند می شوند و کودک و  نوجوان با سرپرستی نیز از مجموعه مزایای بیمه و بیمه های تکمیلی و طبق مقررات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهداری از 55 کودک بی سرپرست و بدسرپرست در زنجان

نگهداری از 55 کودک بی سرپرست و بدسرپرست در زنجان