مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-14بين الملل

جنبش نُجَباء: هدف فاطمیون و نجباء «نابودی اسراییل» است


سخنگوی جنبش نجباء در پیامی ویدئویی به اولین همایش بین المللی لشکر فاطمیون، هدف و برنامه مشترک همه گروه های مقاومت را اخراج آمریکا از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نصر الشمری  سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء از طریق ویدئوکنفرانس برای حاضران در همایش بین المللی جبهه جهانی شباب المقاومه که شب گذشته (پنجشنبه) با موضوع تکریم لشکر فاطمیون افغانستان در مشهد مقدس برگزار شد، سخنرانی کرد.

به نوشته وبگاه اطلاع رسانی جنبش نجباء، مهندس نصر الشِمَّری در ابتدا ضمن ادای احترام به شهداء و مجاهدان حسینی در سراسر جهان، به طور ویژه از رزمندگان لشکر فاطمیون تجلیل و آنان را مجاهدانی با یقین راستین، بصیرتی راسخ و شجاعتی علوی ـ فاطمی توصیف کرد.

وی با تأکید بر اینکه مسیر جهاد و شهادت متوقف نمی شود و هیچ هدفی بالاتر از تشکیل دولت صاحب الأمر (عج) نیست، خاطرنشان ساخت: این مسیر آغشته به خون های پاکی مانند خون فرمانده پرافتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج ابومهدی المهندس است و بی شک در انتها به پیروزی ختم خواهد شد.

 معاون دبیرکل نُجَباء امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) را پرچمداران مقاومت خواند و خطاب به رزمندگان اسلام گفت: ای مجاهدان صبور! ما مفتخریم که در همان مکان و موضع شما در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش نُجَباء: هدف فاطمیون و نجباء «نابودی اسراییل» است

جنبش نُجَباء: هدف فاطمیون و نجباء «نابودی اسراییل» است