مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 08:102020-08-14سياسي

مهمترین چالش شوراها اجرا نشدن قانون است


نشست تخصصی مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر شیراز، با محوریت شوراها و چالش های پیش روی مدیریت شهری برگزار و تاکید شد که اجرایی نشدن قانون شوراها، - ایسنا/فارس نشست تخصصی مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر شیراز، با محوریت "شوراها و چالش های پیش روی مدیریت شهری" برگزار و تاکید شد که اجرایی نشدن قانون شوراها، لزوم تبیین نقش شورا در امور جاری، مدیریت متمرکز و واحد شهری و .

از مهمترین چالش های پارلمان های شهری در کشور عنوان شد.

نشست تخصصی مرکز پژوهش های شورای شیراز عصر پنجشنبه 23 مرداد و با طرح سئوال هایی نظیر اینکه شورا در نظام تصمیم گیری و در سطوح شهری، استانی و ملی چه جایگاهی را دارد، چه عواملی عملکرد پارلمان های شهری را تحت تاثیر قرار داده است و راهکارهای رفع چالش های مهم چیست؟ همراه بود.

لزوم حفظ و ارتقاء شان شوراها رییس شورای اسلامی شهر شیراز در این جلسه با یادآوری مواد قانونی وظایف شوراهای اسلامی شهر و روستا و جایگاه واقعی شورای عالی استان ها، گفت: باید دید از نگاه کلان کشوری، شأن شوراها به عنوان پارلمان های محلی با وجود قوانین مرتبط در خصوص چرایی، چگونگی و نحوه عملکرد شوراها چقدر رعایت می شود.

سید عبدالرزاق موسوی ادامه داد: در اصل یکصد و یکم قانون اساسی به مأموریت شورای عالی استان ‎ها اشاره شده که این نشان می دهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین چالش شوراها اجرا نشدن قانون است

مهمترین چالش شوراها اجرا نشدن قانون است