مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 08:252020-08-14سياسي

تنها راه مقابله با دشمنان مقاومت و ایستادگی است


امام جمعه سلطانیه با گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، آزادگان را نماد مقاومت و ایستادگی دانست و افزود: امروز هم تنها راه مقابله با دشمنان مقاومت و ایستادگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه 24 مرداد که بعد از توقف پنج هفته ای در راستای مقابله با ویروس شوند وزن آن پنج گرم هم نخواهد بود ولی اکنون کل جهان و متخصصان را درگیر کرده و این نشانه ضعف انسان است.

وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی خصوصا در اجتماعات و ایام محرم گفت: در عزاداری های سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) باید هم معنویت و هم سلامت، هم شور و هم شعور و هم عرض ارادت و هم حفظ سلامت مد نظر باشد تا دشمنان داخلی و خارجی در توطئه های خود ناکام بمانند.

حسینی نسب با اشاره به روز نزول سوره هل اتی در شأن اهلبیت (ع) که روز خانواده و تکریم بازنشستگان نام گذاری شده، خانواده را یک نهاد مقدس در دین اسلام برشمرد و با اشاره به جایگاه خانواده در اسلام گفت: خانواده پایه و اساس جامعه است و اگر خانواده سالم باشد جامعه سالم خواهد بود.

امام جمعه سلطانیه خانواده علوی و فاطمی را الگوی خانواده یک انسان مسلمان دانست و با بیان اینکه در خانواده اسلامی باید مسائل دینی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه مقابله با دشمنان مقاومت و ایستادگی است

تنها راه مقابله با دشمنان مقاومت و ایستادگی است