مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-14سياسي

طرح سایت موزه وستمین تهیه شده است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، منطقه چهاردانگه و شهر کیاسر را مسیر و مقصد مهمی در گردشگری مازندران معرفی کرد و گفت: - طرح سایت موزه وستمین تهیه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیف الله فرزانه بعدازظهر جمعه در جلسه بررسی توسعه گردشگری بخش چهاردانگه با حضور مسئولان این منطقه، گفت: جاذبه های مهم تاریخی وطبیعی در این منطقه، آن را به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگران داخلی وخارجی تبدیل کرده است.

وی با اشاره به اهمیت رونق گردشگری در این منطقه، افزود: ایجاد انگیزه در بین جوامع شهری و روستایی منطقه و توسعه بوم گردی، برنامه ای مهم در تحقق این موضوع خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: فعالیت سرمایه گذار در محوطه میراث طبیعی چشمه سورت این منطقه ادامه دارد و قطعاً یکی از گزینه های جدی ثبت جهانی برای استان خواهد بود.

فرزانه با اشاره به بافت تاریخی شهر کیاسر گفت: این اداره کل آمادگی دارد تا بعد از مراحل کارشناسی در این بافت، خانه های واجد شرایط آن را در فهرست آثار ملی ایران به ثبت برساند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با اشاره به ابعاد تاریخی این منطقه افزود: طرح سایت موزه وستمین تهیه شده است و پس از تأمین اعتبار لازم مراحل اجرایی آن آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سایت موزه وستمین تهیه شده است

طرح سایت موزه وستمین تهیه شده است