مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 11:352020-08-14سياسي

روحیه ایران ستیزی آمریکا هیچ گاه کم نشده است


امام جمعه دهاقان با اشاره به کودتای ننگین 28 مرداد گفت: روحیه استکبار و ایران ستیزی آمریکا هیچ زمان کم نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، حجت الاسلام اصغر رضوانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه دهاقان با تبریک 24 ذی الحجه روز مباهله، این روز را مکمل غدیر و روز ولایت  دانست و اظهار داشت: هنرمندان روی مباهله کار کنند و آن را پرورش دهند.

امام جمعه دهاقان با بیان این که در آستانه ماه محرم هستیم و عده ای در حال جبهه‎ گیری در برابر اهل بیت(ع) هستند، گفت: کسانی که به عزاداری سید الشهدا می پردازند، در جبهه پیامبر و اهل بیت(ع) هستند و این تعیین خط راهبردی و استراتژیک نظام فکری یک مسلمان شیعه است.

وی با بیان این که دفع ضرر محتمل عقلاً واجب است، گفت: اگر جایی عقل تشخیص دهد که انجام کاری ضرر دارد باید از آن جلوگیری کنیم و با توجه به شیوع ویروس کرونا وقتی به ما می گویند پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید، برای این است که به خود و دیگری آسیب نرسانیم و لازم است همگی در ایام محرم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنیم.

رضوانی با اشاره به 26 مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، بیان کرد: 50 هزار از رزمندگان جنگ تحمیلی که شهرستان دهاقان هم سهم بسزایی در این موضوع داشت، پس از تحمل شکنجه های فراوان به میهن خود بازگشتند، نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه ایران ستیزی آمریکا هیچ گاه کم نشده است

روحیه ایران ستیزی آمریکا هیچ گاه کم نشده است