مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 01:352020-08-14سياسي

«کنگاور» مامن زمین خواران و مشکلات ارضی/ سرگردانی 800 خانوار توسط آقای «ش.م»


می گویند آقای «ش.

م» با نفوذی که در تهران دارد روند رسیدگی را مختل کرده است و فرماندار کنگاور اقرار می کند که دیگر کاری از دست او ساخته نیست؛ به همین راحتی 800 نفر در شهرستان کنگاور سرگردان شده اند و 20 سال است که به صورت جدی به مسئله آن رسیدگی نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پدیده ای بنام زمین خواری در سال های اخیر همانند قارچ در سراسر کشور در حال گسترش و تکثیر است که بر اشتهای سیری ناپذیر انسان دلالت می کند.

در این پدیده که نگاهی کاملا مادی به طبیعت دارد، عرصه منابع طبیعی و محیط زیست از سوی افراد سودجو مورد تجاوز قرار گرفته و در قبال پول و ثروت، به سوی تخریب و تباهی سوق داده می شود.

به همین دلیل اولین قانون مبارزه با زمین خواری ایران در سال 1331 و در دوران دکتر مصدق با عنوان ثبت اراضی موات اطراف شهر تهران به تصویب رسید و بر اساس این قانون اعلام شد از میدان سپه به شعاع 50 کیلومتر هیچ کس حق تصرف اراضی موات را به اسم احیای زمین ندارد.

در طی سال های اخیر بحث زمین خواری در کشور گسترش یافته و در این بین متاسفانه می بینیم که برخی از مسؤلان و یا فرزندان آنان بجای حمایت از طبیعت و قانون، خود یکی از علل تخلف و زمین خواری هستند که می توان به تخریب ویلای غیرمجاز دختر وزیر دولت دهم اشاره کرد و یا ساخت و ساز های غیرمجاز در منطقه جما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کنگاور» مامن زمین خواران و مشکلات ارضی/ سرگردانی 800 خانوار توسط آقای «ش.م»

«کنگاور» مامن زمین خواران و مشکلات ارضی/ سرگردانی 800 خانوار توسط آقای «ش.م»