مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 01:502020-08-14بين الملل

دعوت کوشنر از رهبران فلسطینی برای بازگشت به مذاکرات صلح خاورمیانه


جارد کوشنر خواهان استفاده فلسطینی ها از فرصت توافق صلح امارات و اسراییل برای بازگشت به میز مذاکرات با رژیم صهیونیستی شد.

- جارد کوشنر خواهان استفاده فلسطینی ها از فرصت توافق صلح امارات و اسراییل برای بازگشت به میز مذاکرات با رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جارد کوشنر، داماد و مشاور رییس جمهور آمریکاو طراح معامله قرن در مصاجحبه با تلویزیون بلومبرگ گفت: مردم فلسطین باید از این توافق تاریخی میان اسراییل و امارات استفاده کنند.

من از رهبران فلسطین می خواهم به فواید مشارکتشان در مذاکره بیندیشند.

وی اظهار داشت: امید است که رهبری فلسطین با گذشت زمان ببیند از طریق مشارکت و حل و فصل مناقشات دیرینه که مدت طولانی وجود داشته به جای اظهارات تکراری که نتیجه ای ندارد، مزایای بسیاری برای مردم و سرزمینشان به دست آمده است.

طبق گزارش بلومبرگ، کاخ سفید به سرعت در پی بهره برداری از توافق امارات و اسراییل است ، حتی اگر مقامات فلسطینی آن را خیانت به مساله فلسطین دانسته و محکومش کنند.

در حالی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل با تمجید از این توافق نامه ، از توقف دائمی تلاش های خود برای الحاق مناطق کرانه باختری امتناع می کند، این پیشنهاد باعث خشم فلسطینی ها و بسیاری از کشورهای عربی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت کوشنر از رهبران فلسطینی برای بازگشت به مذاکرات صلح خاورمیانه

دعوت کوشنر از رهبران فلسطینی برای بازگشت به مذاکرات صلح خاورمیانه