مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 02:252020-08-14فرهنگي

فیلم های مطرح پس از ماه ها به تعطیلی سینماها پایان می دهند


19 تمام جهان را تحت الشعاع قرار داد و باعث شد بسیاری از کسب و کارهای پیشرو از جمله صنعت جهانی سینما با بحران روبه رو شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی شیوع بیماری کووید-19 تمام جهان را تحت الشعاع قرار داد و باعث شد بسیاری از کسب و کارهای پیشرو از جمله صنعت جهانی سینما با بحران روبه رو شوند.

در گزارش هالیوود ریپورتر آمار فروش فیلم های سینمایی در سال 2019 بسیار امیدوارکننده بوده؛ اما با شیوع این بیماری و تعطیلی سینماها در سراسر جهان این امیدواری به سرعت جای خود را به نگرانی های جدید و جدی داده است و صنعت سینما را با ضررهای جبران ناپذیری همراه کرده است.

حال پس از مدت ها اعمال محدودیت در تمام کشورها و تعطیلی سالن های سینما، بسیاری از دولت ها تصمیم به بازگشایی سینماها گرفته اند تا این صنعت هر چه زودتر به بازیابی خود بپردازد.

در همین راستا به معرفی چند فیلم از جمله پروژه قدرت ، انگاشته ، مولان و من به پایان دادن به اوضاع فکر می کنم که قرار است پس از ماه ها تعطیلی روشنی بخش پرده های نقره ای در سراسر جهان باشند، می پردازیم.

پروژه قدرت فیلم سینمایی پروژه قدرت به کارگردانی هنری جوست و آریل شولمن از اولین فیلم های منتخب برای اکران پس از ماه ها در سینماها است، فیلم نامه این فیلم هم چنین توسط متسون تاملین به رشته تحریر درآمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های مطرح پس از ماه ها به تعطیلی سینماها پایان می دهند

فیلم های مطرح پس از ماه ها به تعطیلی سینماها پایان می دهند