مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 02:352020-08-14سياسي

دانشگاه ها نهادهایی منزوی و منفعل شده اند


استادیار گروه علوم اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشگاه های ما به نسبت دیگر کشورها، نهادی منزوی و منفعل هستند که هیچ ارتباطی با مسائل مهم کشور برقرار نکرده و حتی این ذهنیت در دانشگاهیان نیز وجود ندارد.

- ایسنا/خراسان رضوی استادیار گروه علوم اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشگاه های ما به نسبت دیگر کشورها، نهادی منزوی و منفعل هستند که هیچ ارتباطی با مسائل مهم کشور برقرار نکرده و حتی این ذهنیت در دانشگاهیان نیز وجود ندارد.

دکتر مجید فولادیان در برنامه زنده اینستاگرامی گروه مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد در خصوص دانشگاه و مسئولیت پذیری اجتماعی اظهار کرد: در گذشته دانشگاه در ایران، نهادی بود که متخصصان مورد نیاز کشور را پرورش و به جامعه ارائه می دادند اما به تدریج این روند کاهش پیدا کرد و از هدف اصلی فاصله گرفتیم.

وی افزود: دانشگاه رابطه چندان زیادی با جامعه ندارد و عدم رابطه دانشگاه با جامعه برای اساتید، دانشگاهیان و مدیران دانشگاه در کشور مسئله نیست.

دانشگاه به نسبت دیگر کشورها در ایران نهادی منزوی و منفعل است و هیچ ارتباطی با مسائل مهم کشور برقرار نکرده و حتی این ذهنیت در دانشگاهیان هم وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها نهادهایی منزوی و منفعل شده اند

دانشگاه ها نهادهایی منزوی و منفعل شده اند