مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-15سياسي

انتقال آب از قزل اوزن به اردبیل شفاف و روشن اعلام شود


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین حوزه آب انتقال آب از قزل اوزن به اردبیل را شفاف و روشن پیگیری کرده و اعلام کند.

- صدیف بدری در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: باید رسانه ها از استاندار اردبیل با شفافیت بخواهند که دیدگاه خود و مدیریت آب منطقه ای را در انتقال آب قزل اوزن و ارس به اردبیل اعلام کند تا بیش از این ظلمی در حق استان اردبیل روا داشته نشود.

وی با بیان اینکه استان های همجوار سهم خوبی را از قزل اوزن و ارس گرفته اند و این ما هستیم که به دلایل مختلف از این قافله عقب ماندیم، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه درخواست بازنگری سهم استان شده و بر این ظرفیت افزوده شده است ولی تاکنون این موضوع در استان شفاف نشده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ضرورت ایجاد چالش در این زمینه را برای تعیین تکلیف حقابه استان از قزل اوزن و ارس یادآور شد و بیان کرد: در یک برنامه 25 ساله باید سهم استان از این حوزه آبریز برای تعیین آب صنعت، شرب و کشاورزی مشخص شود.

بدری افزود: هرچند پیش از این از ارس 50 میلیون مترمکعب و از قزل اوزن نیزبه همین میزان سهمی برای استان جدا کردند اما در دوره گذشته مجلس ما به این سهم کم اعتراض کردیم و قرار شد در یک بازنگری سهم استان افزایش یابد که متاسفانه تاکنون این سهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب از قزل اوزن به اردبیل شفاف و روشن اعلام شود

انتقال آب از قزل اوزن به اردبیل شفاف و روشن اعلام شود