مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 05:202020-08-15فرهنگي

برگزاری مجازی کارگاه های جدید «چهارفصل تئاتر ایران»


مدیر دفتر مطالعات و پژوهش های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری اعلام کرد که گارگاه های فصلی دور جدید پروژه چهار فصل تئاتر ایران اینترنتی برگزار می شود.

- مدیر دفتر مطالعات و پژوهش های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری اعلام کرد که گارگاه های فصلی دور جدید پروژه چهار فصل تئاتر ایران اینترنتی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و طبق خبر رسیده از این پروژه، ایوب آقاخانی - سرپرست و مؤسس پروژه ی آموزش نمایش نامه نویسی به علاقه مندانِ خارج از پایتخت با نام چهارفصل تئاتر ایران - گفت: به دلیل شرایط موجود در سرتاسر کشور ـ و جهان ـ و توجه به توصیه های بهداشتیِ حاکم بر جامعه، با تأمل و صبوری بسیار، نهایتاً تصمیم بر آن شد تا کارگاه های فصلی این دوره از پروژه ـ که همواره در تعریف برگزاری هر فصل دومین مرحله ی آن فصل شناخته می شود ـ به صورت مجازی و اینترنتی برگزار شود.

برگزیدگان این فصل از دور نوین پروژه با نام شهدای مقاومت که قبلاً اسامی آثار و استان های مربوطه و نویسنده هایشان از طریق خبرگزاری ها اعلام شده بود، آراء و نظرات مشورتی هیئت علمیِ این فصل را متشکل از آقایان رحمت امینی، مهرداد رایانی مخصوص و ایوب آقاخانی، از طریق فضای مجازی تعریف شده طی همین هفته ـ بیست وششم تا سی ویکم مردادماه 1399 ـ دریافت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجازی کارگاه های جدید «چهارفصل تئاتر ایران»

برگزاری مجازی کارگاه های جدید «چهارفصل تئاتر ایران»