مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:402020-08-15اقتصادي

634 میلیارد ریال تسهیلات به مکانیزاسیون کشاورزی استان قزوین تخصیص یافت


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از محل جذب اعتبارات خط 8 مکانیزاسیون بیش از 634 میلیارد ریال تسهیلات برای ارتقا ضریب مکانیزاسیون کشاورزی این استان تخصیص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: از محل جذب اعتبارات خط 8 مکانیزاسیون بیش از 634 میلیارد ریال تسهیلات برای ارتقا ضریب مکانیزاسیون کشاورزی این استان تخصیص یافته است.

وی افزود: از این میزان تسهیلات تخصیص یافته طی چهار ماهه گذشته 327 متقاضی با بیش از 444 میلیارد و 371 میلیون تسهیلات به بانک عامل معرفی شده اند.

خمسه افزود: از این تعداد متقاضی معرفی شده 174 متقاضی اداوات و ماشین آلات کشاورزی موفق به جذب و دریافت  172 میلیارد و 340 میلیون ریال تسهیلات از محل خط 8 اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی شده اند.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین اظهار داشت: اعتبار تخصیص یافته به صورت برش شهرستانی ابلاغ و برای خرید تراکتور، ادوات و ماشین آلات کشاورزی تخصیص می یابد.

خمسه یادآور شد: متقاضیان واجدالشرایط برای استفاده از تسهیلات مکانیزاسیون خط 8 ماشین ها و ادوات کشاورزی به بانک کشاورزی معرفی می شوند.

این مقام مسؤول بر لزوم اهمیت جذب اعتبارات بمنظور ارتقا ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

634 میلیارد ریال تسهیلات به مکانیزاسیون کشاورزی استان قزوین تخصیص یافت

634 میلیارد ریال تسهیلات به مکانیزاسیون کشاورزی استان قزوین تخصیص یافت