مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-15سياسي

لزوم تشکیل کمیسیون ویژه خانواده برای حل بحران جمعیت و مشکلات ازدواج جوانان


امید است نمایندگان مجلس از تشکیل کمیسیون خانواده حمایت کنند و با توان و بصیرت بیشتری به حل مسائل بحران جمعیت و ازدواج جوانان بپردازند و با شفافیت رأی خود در این زمینه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محدثه میرشکار فعال دانشجویی و مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه زابل طی یادداشتی به مناسبت روز خانواده نوشت: خداوند در آیه هل اتی از سوره انسان به مسئله خانواده و استحکام پایه های آن پرداخته است از این رو ، روز 25 ذی الحجه بنا به شأن نزول این آیه ،یاد آور جایگاه عظیم خانواده است.

و این نشان می دهد که دین اسلام تا چه حد برای این رکن اساسی و ملزوم جامعه ارزش قائل است درحالی که در سالیان اخیر غفلت سیاستمداران در مسائل حوزه خانواده علاوه بر ایجاد نگرانی و وحشت در کشور، آژیر هشدار سازمان بین الملل را نیز به صدا در آورده است.

اعمال سیاست های کاهش جمعیت در اواخر دهه 60 با شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر سبب آن شده است تا اکنون سازمان بین الملل اعلام کند، نرخ رشد جمعیت ایران احتمالاً درسال 1400 به حدود 1 درصد برسد.

این درحالی است که مقام معظم رهبری در جایگاه یک اندیشمند اسلامی تاکنون حدود 42 بار در سخنرانی ها و بیاناتشان به مسأله مهم خانواده، جمعیت و فرزند آوری اشاره کرده اند و از مسئولین مربوطه خواسته اند تا از متلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل کمیسیون ویژه خانواده برای حل بحران جمعیت و مشکلات ازدواج جوانان

لزوم تشکیل کمیسیون ویژه خانواده برای حل بحران جمعیت و مشکلات ازدواج جوانان