مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-15سياسي

معاون استاندار: محرم امسال عزاداری نوینی را به شیعیان جهان عرضه می کنیم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: در محرم امسال با توجه به شیوع کرونا عزاداری نوینی را به همه شیعیان جهان عرضه می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، حسن جعفری در آیین ارتقای بخش ششتمد به شهرستان و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان ششتمد که پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل تقسیمات کشوری استانداری، عنابستانی نماینده مردم سبزوار و برادران فرماندار سبزوار برگزار شد، اظهار کرد: ارتقای شهرستان ششتمد آغاز جدیدی برای فعالیت های اداری و ارتقای بیشتر این منطقه است.

معاون سیاسی، امنیتی و  اجتماعی استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش گفت: محرم امسال با توجه به شیوع کرونا عزاداری نوینی را به همه شیعیان جهان عرضه می کنیم.

وی با بیان اینکه امروز روز خانواده است که نقش اثربخشی در جامعه دارد اما نقش مهم خانواده کمرنگ شده است، ادامه داد: در حوزه طلاق در ردیف استان های پیشرو کشور قرار داریم و در سن ازدواج شاهد افزایش سن ازدواج در کشور و استان هستیم.

جعفری بیان کرد: خراسان رضوی همچنین در موضوع آسیب های اجتماعی، پرخاشگری، تکدی گری و کودک همسری در رتبه های بالا در سطح کشور  قرار دارد که نگران کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار: محرم امسال عزاداری نوینی را به شیعیان جهان عرضه می کنیم

معاون استاندار: محرم امسال عزاداری نوینی را به شیعیان جهان عرضه می کنیم