مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 08:302020-08-15فرهنگي

1400 نسخه کتاب به 3 روستای دوستدار کتاب فارس اهدا شد


مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس از اهدای 1400 نسخه کتاب به ارزش 30 میلیون تومان در قالب جایزه به سه روستای دوستدار کتاب فارس توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس ظهر شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب کشور که هر سال برگزار می شود، صد میلیون ریال بن خرید کتاب توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به روستاهای برگزیده اعطا می شود.

روح الله منوچهری ادامه داد: در ششمین دوره این جشنواره که در سال گذشته برگزار شد روستای علویه بخش کردیان شهرستان جهرم در شمار 10 روستای برتر و شهرک غدیر شهرستان داراب و روستای اکبرآباد شهرستان پاسارگاد در جشنواره روستاهای دوستدار کتاب کشور در میان 20 روستای برگزیده قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: یک بن صد میلیون ریالی خرید کتاب به هر کدام از این روستاها تعلق گرفته است که با این بن، تعداد 467 نسخه کتاب برای هر کتابخانه خریداری شده است.

با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا کتاب های خریداری شده با رعایت پروتکل های بهداشتی بسته بندی شده و برای کتابخانه های عمومی این روستاها ارسال شد.

منوچهری با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت: هدف این جشنواره حمایت از اقدام های انجام شده در روستاها و پشتیبانی از پیشنهادهای ابتکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1400 نسخه کتاب به 3 روستای دوستدار کتاب فارس اهدا شد

1400 نسخه کتاب به 3 روستای دوستدار کتاب فارس اهدا شد