مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-15سياسي

امضای تفاهم نامه میان سازمان دارالقرآن و جامعه فرهنگی قرآنی عصر


نمایندگان سازمان دارالقرآن و جامعه فرهنگی قرآنی عصر تفاهم نامه ای را مبنی بر همکاری و تعامل در طرح اسوه و نخبه پروری امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره طرح آموزشی تربیتی قاریان و حافظان ممتاز نوجوان و جوان قرآن کریم (اسوه) که صبح امروز شنبه 25 مرداد ماه در مجتمع شهدای هفتم تیر (سرچشمه) برگزار شد، تفاهم نامه ای میان سازمان دارالقرآن الکریم و جامعه فرهنگی قرآنی عصر وابسته به بنیاد خاتم الاوصیاء منعقد شد.

در این مراسم حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ رییس سازمان دارالقرآن الکریم و حجت الاسلام سید مصطفی حسینی به عنوان نماینده جامعه فرهنگی قرآنی عصر تفاهم نامه ای را در راستای مشارکت بیشتر دو دستگاه در طرح اسوه امضا کردند.

در این مراسم حسینی ضمن خیرمقدم به به مهمانان و تبریک به مناسبت ایام ذی الحجه گفت: طرح اسوه به حق جزو طرح های بسیار شاخص و فاخر است که از چند سال قبل استاد خواجه پیری آن را آغاز کرده اند.

وی ادامه داد: با این تفاهم نامه همکاری و تعامل و مشارکت سازمان دارالقرآن در این طرح افزوده شد و صحبت هایی نیز در خصوص تعامل و همکاری دستگاه های دیگری همچون آموزش و پرورش، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است تا همکاری های گسترده تری در اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه میان سازمان دارالقرآن و جامعه فرهنگی قرآنی عصر

امضای تفاهم نامه میان سازمان دارالقرآن و جامعه فرهنگی قرآنی عصر