موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 08:502020-08-15سياسي

کاهش اعتبارات عمرانی رودسر/ اولویت با پروژه های نیمه تمام است


جلسه شورای اداری رودسر برگزار و مسئولان از کاهش اعتبارات بخش عمرانی این شهرستان خبر داده و بر ضرورت تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نماینده رودسر و املش در مجلس پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری رودسر با تأکید بر ضرورت انجام پروژه های عمرانی دارای اولویت و با پیشرفت فیزیکی بالا، اظهار کرد: از مدیران انتظار می رود در حوزه انجام طرح های عمرانی اولویت دار جدی تر و عالمانه تر ورود کنند.

حجت الاسلام محمد صفری افزود: مدیران شهرستانی جهت جذب بیشتر اعتبارات باید قدرت چانه زنی خود را در استان بالا ببرند.

وی با اشاره به اینکه می توانستیم از اعتبارات ملی بهتر استفاده کرده و آن را مدیریت کنیم، گفت: به جای احداث پل کمر بندی کلاچای بهتر بود این اعتبار برای تعریض جاده کلاچای - رحیم آباد که بسیار حادثه خیز بوده هزینه شود.

پیشرفت فیزیکی 90 درصدی پروژه آرام راه میدان تا میدان رودسر فرماندار رودسر نیز در ادامه این جلسه با اشاره با کاهش محسوس بودجه امسال با توجه به شرایط کشور، گفت: این کاهش نباید سبب شود که در دستیابی به روند انجام کارهای عمرانی مانع ایجاد کند.

حسین اسماعیل پور با بیان اینکه امسال نسبت به بودجه سال گذشته 4 میلیارد تومان بودجه مصوب داریم، افزود: باید با همین میزان موجودی در را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش اعتبارات عمرانی رودسر/ اولویت با پروژه های نیمه تمام است

کاهش اعتبارات عمرانی رودسر/ اولویت با پروژه های نیمه تمام است