مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 08:502020-08-15پزشكي

398 بیمار کرونایی در بیمارستان های همدان بستری هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان با اشاره به بستری بودن 398 نفر به خاطر ابتلا به کرونا در بیمارستان های استان گفت: روند شیوع کروناویروس در استان کاهشی است اما هنوز هم در مرحله هشدار هستیم.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان با اشاره به بستری بودن 398 نفر به خاطر ابتلا به کرونا در بیمارستان های استان گفت: روند شیوع کروناویروس در استان کاهشی است اما هنوز هم در مرحله هشدار هستیم.

دکتر رشید حیدری مقدم شنبه 25 مردادماه در ستاد مقابله با کروناویروس استان همدان، مطرح کرد: برای حفظ روند کاهشی شیوع بیماری کرونا، ضرورت دارد که مردم همچنان ماسک بزنند، فاصله گذاری فیزیکی را رعایت کنند و به مصوبات ستاد کرونا در استان، توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه تاکنون تست ابتلا به کروناویروس 3374 نفر در سطح استان مثبت بوده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه در سراسر استان 398 نفر به خاطر ابتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مقابله با کروناویروس همدان، حیدری مقدم ظهار کرد: شهرستان های بهار و تویسرکان همچنان در وضعیت قرمز هستند و سایر شهرستان های استان در وضعیت زرد و نارنجی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

398 بیمار کرونایی در بیمارستان های همدان بستری هستند

398 بیمار کرونایی در بیمارستان های همدان بستری هستند