مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-15اجتماعي

سلامت دانش آموزان، خط قرمز آموزش و پرورش


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: به خانواده ها این اطمینان را می دهیم که در کنار مسئله آموزش، سلامت دانش آموزان خط قرمز آموزش و پرورش است.

- ایسنا/زنجان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: به خانواده ها این اطمینان را می دهیم که در کنار مسئله آموزش، سلامت دانش آموزان خط قرمز آموزش و پرورش است.

داود بهرامی ظهر امروز (25 مردادماه) در جلسه قطبی آموزش و پرورش که به میزبانی ابهر برگزار شد، با اشاره به اینکه شروع سالتحصیلی به طور قطعی از 15 شهریور خواهد بود، گفت: باید با وحدترویه و آمادگی کامل به استقبال سال تحصیلی جدید برویم.

وی، پروژه مهر 99 را در همه ابعاد نسبت به سال گذشته متفاوت تر عنوان کرد و افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا شرایط ویژه و خاصی را در خصوص بازگشایی مدارس تجربه می کنیم و این امر مستلزم برنامه ریزی دقیق و منظم است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، برگزاری جلسه توجیهی مدیران برای تبیین نحوه بازگشایی و شرایط آموزش ها به منظور دست یابی به فهم مشترک در راستای ایجاد وحدت رویه برای سال تحصیلی پیش رو را از موارد ویژه و ضروری عنوان کرد و گفت: به خانواده ها این اطمینان را می دهیم که در کنار مسئله آموزش، سلامت دانش آموزان خط قرمز آموزش و پرورش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت دانش آموزان، خط قرمز آموزش و پرورش

سلامت دانش آموزان، خط قرمز آموزش و پرورش