مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-15دانش

طرح جهاد آموزشی تربیتی دانشجویان فرهنگیان خراسان جنوبی اجرا می شود + تصاویر


علی نجف زاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از اجرای طرح جهاد آموزشی تربیتی به همت جهادگران این دانشگاه خبر داد و گفت: - طرح جهاد آموزشی تربیتی دانشجویان فرهنگیان خراسان جنوبی اجرا می شود + تصاویر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: طرح جهاد آموزشی تربیتی با مشارکت 180 دانشجو معلم خراسان جنوبی اجرا می شود.

علی نجف زاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از اجرای طرح جهاد آموزشی تربیتی به همت جهادگران این دانشگاه خبر داد و گفت: در این طرح با توجه به شرایط و برگزاری کلاس های درس به صورت مجازی و دسترسی نداشتن برخی از دانش آموزان به فضای مجازی و امکانات آموزشی، تصمیم گرفتیم با همکاری آموزش و پرورش استان و دانشگاه فرهنگیان، دانش آموزانی را که در سال تحصیلی گذشته، دچار افت تحصیلی شده اند، پوشش دهیم.

نجف زاده بیان کرد: در این طرح هر دانشجومعلم در همان شهر، روستا یا منطقه خود با همکاری اداره آموزش و پرورش همان شهرستان اقدام به تدریس دانش آموزان می کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون بیش از 180 نفر از دانشجو معلمان استان در این طرح مشارکت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جهاد آموزشی تربیتی دانشجویان فرهنگیان خراسان جنوبی اجرا می شود + تصاویر

طرح جهاد آموزشی تربیتی دانشجویان فرهنگیان خراسان جنوبی اجرا می شود + تصاویر