مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 09:252020-08-15دانش

مرکز رشد فناوری سلامت مکانی برای پرورش ایده و فکرهای خلاق است


رییس دانشگاه علم پزشکی کردستان گفت: مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان مکانی برای دریافت و پرورش ایده و فکرهای خلاق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزین رضایی ظهر امروز شنبه در حاشیه افتتاح مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور انجام شد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان با برخورداری از پتانسیل های بالقوه موجود در منطقه، منابع انسانی فرهیخته، اثربخش و متخصص می تواند در زمینه دستاوردهای دانش بنیان نقش مهمی ایفا کند.

وی افزود: این مرکز با ساختار انعطاف پذیر و کارآمد به عنوان یک مرکز رشد نمونه در منطقه در زمینه های تولید انتقال و بخش های تجهیزات پزشکی گیاهان دارویی کارآفرینی و توانمندسازی شرکت های کوچک و متوسط و مکانی برای دریافت و پرورش ایده و فکرهای خلاق و کارآفرین به عنوان کانون اصلی کارآفرینی و ایجاد کسب و کار در این زمینه شناخته می شود.

رییس دانشگاه علم پزشکی کردستان ادامه داد: این مرکز رشد به دنبال حمایت از مقاومت از طریق حمایت از ایده های نو در قالب هسته های تحقیقاتی و واحدهای فناوری مستقر در مرکز رشد، بهبود و ارتقا سطح دانش فنی و واحدهای فناوری را بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز رشد فناوری سلامت مکانی برای پرورش ایده و فکرهای خلاق است

مرکز رشد فناوری سلامت مکانی برای پرورش ایده و فکرهای خلاق است