مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 09:302020-08-15فرهنگي

جوایز روستاهای دوستدار کتاب فارس اهداء شد


مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس از اهدای جوایز روستاهای دوستدار کتاب این استان توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس از اهدای جوایز روستاهای دوستدار کتاب این استان توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

روح الله منوچهری شنبه 25 مرداد به خبرنگاران گفت: در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب کشور که هر سال برگزار می شود، اعطای صد میلیون ریال بن خرید کتاب توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به روستاهای برگزیده در دستور کار قرار داشته است.

او ادامه داد: در ششمین دوره این جشنواره که سال گذشته برگزار شد؛ روستای علویه بخش کردیان شهرستان جهرم، جزو 10 روستای برتر و شهرک غدیر شهرستان داراب و روستای اکبرآباد شهرستان پاسارگاد جزو 20 روستای برگزیده قرار گرفتند.

منوچهری افزود: به هر یک از این روستاها بن 100 میلیون ریالی خرید کتاب تعلق گرفته که با استفاده از آن، 467 نسخه کتاب برای هر روستا خریداری و با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا، با رعایت پروتکل های بهداشتی بسته بندی و به مقصد کتابخانه های عمومی روستاهای هدف ارسال شده است.

او همچنین به اهداف برگزاری جشنواره روستاهای دوستدار کتاب اشاره و اضافه کرد: حمایت از اقدام های انجام شده و پشتیبانی از پیشنهادهای ابتکاری در حوزه کتاب و کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوایز روستاهای دوستدار کتاب فارس اهداء شد

جوایز روستاهای دوستدار کتاب فارس اهداء شد