مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-15سياسي

لیست مشاغل آلاینده در شیراز ظرف یکماه اعلام شود


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شهرداری موظف است ظرف یک ماه آینده لیست واحدهای آلاینده را تهیه و به شورای اسلامی شهر ارائه کند.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شهرداری موظف است ظرف یک ماه آینده لیست واحدهای آلاینده را تهیه و به شورای اسلامی شهر ارائه کند.

علی ناصری شنبه 25 مرداد با اشاره به یکصد و سی و چهارمین جلسه این کمیسیون که با هدف اتخاذ تدابیر و راهکارهای اجرایی لازم در خصوص رفع سد معبر و اشغال برخی پیاده روها در مناطقی از شهر شیراز برگزار شد، به خبرنگاران گفت: این موضوع به صورت تخصصی در کمیسیون سلامت مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد نتیجه بررسی موضوع اشغال برخی پیاده روها، ناشی از فعالیت تعمیرگاه های تخصصی خودرو در سه بلوار نصر، امیرکبیر و دکتر حسابی در بازه زمانی مشخص به کمیسیون ارائه شود.

ناصری با اشاره به تبصره یک بند 2 ماده 55 قانون شهرداری ها، افزود: شهرداری های مناطق 10،4 و 11 شیراز، معاونت خدمات شهری به همراه سازمان سامان دهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی موظف اند اقدامات لازم در خصوص رفع سد معبر ناشی از اشغال برخی پیاده روها، در مناطق ذکر شده را اتخاذ نموده، نتیجه را به کمیسیون سلامت شورا گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست مشاغل آلاینده در شیراز ظرف یکماه اعلام شود

لیست مشاغل آلاینده در شیراز ظرف یکماه اعلام شود