مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 09:402020-08-15بين الملل

چرا عادی سازی روابط امارات با اسراییل خیانت است؟


توافقنامه عادی سازی روابط امارات با اسراییل به مانند همه توافقنامه های عادی سازی روابط با این رژیم در گذشته و نیز در آینده خیانتی است بزرگ.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، عبدالباری عطوان نویسنده و تحلیلگر مشهور عرب در تحلیلی در روزنامه فرامنطقه ای رأی الیوم نوشت: توافقنامه عادی سازی روابط که دولت امارات با اسراییل با نظارت آمریکا به آن رسید اوج خیانت است دقیقا به مانند همه توافقنامه ها و معاهداتی که پیش از آن امضا شد و مصر و اردن و سازمان آزادی بخش فلسطین امضا کردند، آنها هم اوج خیانت است.

هر گونه توافقنامه مشابهی در آینده که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و جارد کوشنر داماداش وعده دادند نیز خیانت خواهد بود.

این دردناک است که برخی برای این توافقنامه دست می زنند و تلاش می کنند آن را توجیه کرده و بگویند که تاریخی است و دوران جدیدی برای جهان عرب به شمار می رود.

آیا فروش فلسطین در راستای اجرای قرارداد قرن و چشم پوشی از قدس و مسجد الاقصی اش و خروج از همه اصول عربی و اسلامی روزی تاریخی است؟ آیا تاج گذاری اسراییل به عنوان رهبر عرب های اهل تسنن به بهانه رویارویی با ایران دوران جدید را شکل می دهد؟ و گامی اصلی در مسیر صلح عادلانه است؟کدام صلح عادلانه در توافقی که در آن قدس یا کشور فلسطین یا حتی طرح صلح عربی ذکری به میان نیامده است؟ خواهش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا عادی سازی روابط امارات با اسراییل خیانت است؟

چرا عادی سازی روابط امارات با اسراییل خیانت است؟