مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-15بين الملل

هانی بن بریک: به تل آویو سفر خواهم کرد


رییس گروه موسوم به شورای انتقالی جنوب یمن وابسته به امارات از قصد خود برای سفر به فلسطین اشغالی در صورتی که توافقنامه عادی سازی میان امارات و رژیم صهیونیستی به امضاء برسد، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رای الیوم، هانی بن بریک معاون رییس گروه موسوم به شورای انتقالی جنوب یمن وابسته به امارات از قصد خود برای سفر به فلسطین اشغالی در صورتی که توافقنامه عادی سازی میان امارات و رژیم صهیونیستی به امضاء برسد، خبر داد.

وی با اشاره به اینکه پس از نهایی شدن توافق عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی به تل آویو سفر خواهد کرد، افزود: به بیت المقدس می روم و در مسجد الاقصی نماز خواهم خواند! این عامل وابسته به ابوظبی خواستاز صلح و همزیستی و قبول دیگری(منظور رژیم صهیونیستی) شد.

هانی بن بریک درباره اینکه چگونه می خواهد به فلسطین اشغالی با توجه به عدم وجود پرواز مستقیم میان تل آویو و یمن سفر کند، توضیحی نداد.

این در حالی است هنوز موعد نهایی امضا توافق عادی سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی مشخص نشده است.

شورای انتقالی جنوب یمن مورد حمایت سیاسی و نظامی امارات است.

رای الیوم گزارش داد: مورخان اعلام کرده اند که اسراییل پس از اشغال فلسطین در سال 1948، حدود 50 هزار یهودی یمنی را به فلسطین انتقال داده و آنها را در تل آویو، بیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هانی بن بریک: به تل آویو سفر خواهم کرد

هانی بن بریک: به تل آویو سفر خواهم کرد