مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 09:502020-08-15ورزشي

رای پرونده آرمان غیاثی مشخص شد


شهریور 98 بود که خبر سقوط پسربچه 8 ساله، در حین مسابقات سنگ نوردی از صخره ای در سالن مسابقات غیر استاندارد در نجف آباد اصفهان، جامعه ورزشکاران و خانواده ها را سخت متاثر کرد، - ایسنا/اصفهان شهریور 98 بود که خبر سقوط پسربچه 8 ساله، در حین مسابقات سنگ نوردی از صخره ای در سالن مسابقات غیر استاندارد در نجف آباد اصفهان، جامعه ورزشکاران و خانواده ها را سخت متاثر کرد، تا آنجا که شماری از خانواده های حاضر در محل مسابقه، طی نامه ای به یکی از نمایندگان اصفهان، خواستار رسیدگی جدی به پرونده شکایت صخره نورد کوچک و مجازات مقصرین حادثه شدند.

در این حادثه، قفل طناب حمایتی نونهال صخره نورد، در ارتفاع 8 متری و لحظه ای که برای رفع خستگی، متوقف شد تا روی نگه دارنده خود بنشیند باز شد و در نهایت کودک 8 ساله، بروی زمینی که به تشک ایمنی مجهز نبود سقوط کرد.

حالا نزدیک به یک سال از آن حادثه گذشته و پدر و مادر آرمان غیاثی، نونهال آسیب دیده، روند شکایت خود را در حالی پیگیری می کنند، که مراقبت، درمان و بهبود وضعیت کودکشان همچنان دغدغه اصلی زندگی آنهاست.

پدر آرمان غیاثی در تشریح وضعیت کنونی او به ایسنا، گفت: حال آرمان نسبت به زمانی که از بیمارستان مرخص شد بهتر است؛ آرمان در مدت زمان بستری در بیمارستان، بدلیل بی تحرکی و مسائل درمانی دیگر، با مشکل ضعف عضلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای پرونده آرمان غیاثی مشخص شد

رای پرونده آرمان غیاثی مشخص شد